Idemo na Ivanščicu (05.05.2013.)

To je bila prilika, da upoznamo dio Posavine, koji neki od nas još nisu vidjeli.

Nakon duže vožnje stižemo u mjesto Lobor, gdje počinje naša planinska staza. Dočekala nas je sitna kišica, koja nam je ulijevala nadu da neće dugo potrajati. Gledamo Ivanščicu kako joj vrhove pritišću sivi i tmurni oblaci. Očekujemo sunce no ono se ne pojavljuje.U času smo došli do šume i uglavnom se krećemo šumskom cestom. Ima kračih i blažih uspona, staza nije zahtjevna, ali je dugačka.  S ceste krećemo na šumsku stazu i oštrim usponom se penjemo do gradine Oštrc od kuda se pružaju lijepi vidici na Ivanščicu i Zagorje kada je lijepo vrijeme.

Vraćamo se na šumsku cestu i nastavljamo dalje prema Pasarićevoj kući, koja je naš cilj. Kiša nas sve više prati, čuje se smijeh i poneko brundanje među planinarima. Dolazimo na veliko raskrižje, nema markacije, gledamo na koju stranu treba krenuti. Idemo desno i nestajemo u magli. Nahodali smo se dok smo došli do markacije i konačno smo šumsku cestu zamjenili šumskom stazom. Dobro je, sve smo bliže cilju. Konačno se kroz kišu i maglu pojavljuje Pasarićeva kuća. Unutra vatra u kaminu, skidamo mokru odjeću, bacamo na kamin, grijemo se, jedemo, odmaramo  i veselo čavrljamo nadajući se da će kiša prestati. No kiša ne prestaje i nakon odmora odlučujemo da se spustimo najlakšom i najkraćom  mogućom stazom koju nam je preporučio domar.

Oblaci su sve gušći i kiša sve jače pada, a magla svuda oko nas. U proljeće željni sunca i prirodne ljepote, doživjeli smo pravi jesenski ugođaj. Sve je to normalno za nas planinare. Važno je da ne sjevaju munje i ne pucaju gromovi, da nema oluje, jer kad priroda poludi, onda tek vidimo kako smo mali i nemoćni. Svi smo u početku oštro krenuli prema dolje kao na krilima. Hrana i piće dali su nam novu snagu.

Posebno smo se obradovali kad smo ugledali naš minibus. Cijelim putem do Siska pratila nas je kiša i nebesko sivilo. Takav kišni dan od jutra do navečer nismo očekivali, ali i to se mora doživjeti.

Ivanka Marić

Podijeli ovaj post:

LinkedIn

Slične novosti

2019 04 07 TPI 11
Obavijesti

Tragom 1. izleta HPD Sisak (7.4.2019)

Iako je kiša odlučila smočiti dan, planinari PD Djed, HPD Zrin, HPD Petrinja, članovi HGSS stanice Novska i oni koji će planinari tek postati, još su jednom uveličali tradicionalni pohod HPD Sisak na Hrastovičku goru.

CIJELI ČLANAK »
2019 10 19 Mirna 00
Obavijesti

7 slapova Mirne, Buzet, Istra

Četrdesetak planinara HPD Sisak na stazi 7 slapova Mirne, Buzet, Istra. 19.10.2019. idealno vrijeme za planinarenje toplo, oblačno, ali ovdje s puno vlage zato je bio potreban oprez zbog klizavog kamenja kroz kanjon.