Proljeće u zraku, osmjeh na licu

Sve zrači svježinom proljeća. U prirodi se iznova probudio život, a u nama se gomila pozitivna energija.

Radost u srcu, mir u duši.

Krećemo na stazu, gazimo po suhom lišću, a oko nas i iznad nas priroda obavijena novim zelenim ruhom. U grupi imamo dva mlada planinara, Ivan od 5 i pol godina i David 12 godina. Dečki su nam podigli prosjek. Ivan je išao na čelu grupe sa oznakom vodića na majici i nikome nije dao da ide ispred njega. Pratio je planinarske oznake, davao razna upozorenja i odredio vrijeme za odmor. Bio je jako aktivan za svoje godine i zadovoljan. Priznao je da je uzbuđen, osječao se važan u ulozi vodića, a mi smo ga uvažavali. Pitao je da li smije zadržati karticu vodića pa smo mu je poklonili. David je išao mirno i lagano sa grupom. Stižemo do spomenika revolucije gdje imamo mali predah. Nastavljamo put prema vrhu Petrovac gdje udaramo žigove i nastavljamo do Pavlinskog samostana sv. Petra iz 14. st., koji su polako počeli obnavljati i laganom šetnjom kroz šumu stižemo do mjesta na kojem je prema narodnoj predaji pokopan hrvatski kralj Petar Svačić, koji je pao u borbi protiv mađarskih osvajača na području Gvozda, današnje Petrove gore. Imali smo sat vremena odmor za hranu i piće, kako bi vratili snagu za povratak, jer planina uzima snagu, a daje ljepotu.Vraćamo se djelomićno istom stazom do Rimskog puta kojim ponovo stižemo u Lovački dom Muljava na ručak. Ljubitelji prirode i mirnog okoliša imali su mogućnost uživati u šetnji i ugodno provesti dan.