Snowdonia (Wales) 29.04-01.05.2017.

Nastavljamo zatim prema podnožju vrha Snowdon (1085 mnv), najvišeg vrha Nacionalnog parka Snowdonia te ujedno najvišeg vrha Walesa. Biramo vremenski kraći, ali strmiji uspon. Poslije dva i pol sata dolazimo na vrh preplavljen ljudima, gdje se uhvatio red za slikanje. Na sam vrh može se doći i vlakom. Tu je željezničko stajalište, kafić za okrijepu i toalet. Veoma turistički. Vidljivost s vrha je jako dobra, besprijekoran pogled za svih 360°. Vidi se Irsko more udaljeno 60-ak km. Kratka pauza za obrok i idemo nazad. Biramo duži put, oko 4 sata spusta s povremenim usponima.

Drugi dan želimo iznajmiti bicikle i probati mountain biking, ali nema slobodnih. Biramo na karti gdje dalje možemo ići hodati. Odlazimo u podnožje planinarske skupine Glyders. Taj dan se odlučujemo za laganiju turu na vrh Y Garn (947 mnv), dok se treći dan vertikalnom stranom penjemo na vrh Tryfan (917 mnv) kojeg krase dva monolita naziva Adam i Eva.

Vrijeme je prohladno i vjetrovito sva tri dana, no savršeno za hodanje, a sama priroda koja nas okružuje je pravi užitak.

Prvi put zajedno na planinarenje idem s prijateljem iz Engleske. Toliko je oduševljen mojim pričama o planinarenju kod nas da se raduje doći u posjetu.

Svjetlana Vujasin

Nastavak galerije pogledajte ovdje: https://goo.gl/photos/on1shEMwN7v2apKS8

Podijeli ovaj post:

LinkedIn

Slične novosti

DSC 0085
Obavijesti

Košuta (08. i 09.03.2014.)

Alpe su nas i ove godine dočekale  sa svom raskošću zimske idile. Dva dana sunca i snijega, bez oblačka na nebu. Dok Željko Rakarić ne sredi svoje fotografije (gotovo 1000 komada) donosimo dio atmosfere kroz ove koje smo prikupili.