KRK – 2. izlet Opće planinarske škole

Kao i obično, zainteresiranost za izlet je bila ogromna. Od 41. školarca, 24 su se odazvala izletu i u pratnji “nas” 51 planinar. Ukupno 75 planinara u 2 autobusa.

Polazak je bio u 5:30 h ispred željezničkog kolodvora u Sisku. Prvo stajanje smo imali već u Žažini na Oktanu kada nam je pukla cijev od hlađenja na autobusu. Sva sreća pa je vozač drugog autobusa majstor koji je uspio sanirati kvar u 45 min. Nakon što smo pokupili planinare u Zagrebu, radimo “prave” pauze, svaki autobus na svom odmaralištu da ne stvorimo veliku gužvu, te oko 10 h stižemo u Dragu Bašćansku.

Tu smo se podijelili jer je voditelj polaznike škole odlučio voditi na Obzovu, dok se polovica ostalih planinara odlučila na razne kombinacije, pa su osim Obzove prošli kanjon Velu Vrženicu, posjetili Mjesečev plato, Velu i Malu luku, osvojili vrh Diviška te jednostavno uživali u lijepom danu posvuda.

Grupa koja je krenula prema Obzovi je započela s hodanjem iz Drage Bašćanske, prošla kroz zaseok Dobrć te kroz kanjon i preko Lokve Plakara došla do vrha Obzova. Zbog vjetra se nije previše zadržavalo na vrhu nego se zaklon za dužu pauzu potražio kod pastirskih nastambi ispod vrha Zminja. Hodanjem po hrptu smo cijelim putem uživali u pogledu prema Baškoj, moru i otocima, te prema priobalnim planinama. Prošli smo prijevoj Vratudih te hodali sve do Ljubimera koji se nalazi blizu prijevoja Vraca na samom kraju otoka. Do mora smo se već izmoreni od hodanja po teškom terenu spustili siparom do velog Gradaca. Uslijedilo je zasluženo opuštanje u kafićma u centru Baške.

Polazak kući je trebao biti u 18 h, no zbog novog problema autobusa, ovaj puta s vratima, smo još 45 minuta pričekali s polaskom.

Bez obzira na male probleme u prijevozu, to nam nije pokvarilo onaj najbitniji dio, planinarski! Zadovoljni se vraćamo kućama, već planirajući izlet na Krk za sljedeću godinu.

Autor teksta: Marko Kotaranin

Podijeli ovaj post:

LinkedIn

Slične novosti

Obavijesti

SVETA GERA ILI TRDINOV VRH, 6.3.2016.

Koju planinu posjetiti za vikend? Razmatralo je to nas nekoliko u srijedu poslije sastanka. Željeli smo hodati neku novu stazu i ići tamo gdje do sada nismo bili. Zamolili smo našu dragu i iskusnu planinarku Vesnu Poljak za prijedlog i odlučili se za Žumberačko gorje, ali sa slovenske strane.

CIJELI ČLANAK »
Obavijesti

SIŠČANI I PETRINJCI U EKO AKCIJI

U subotu 26. travnja 2014. godine, grupa sisačkih planinara pridružila se planinarima HPD ZRIN-a u čišćenju i uređivanju planinarske staze od Tješnjaka prema Klinac gradu, od Tješnjaka do Oblaković verela i čišćenju otpada bačenog uz cestu prema Zelenoj dolini ( 15 planinara).