30. Memorijalni pohod na Učku, 15. 09. 2013.

Krećemo u 5 : 30 iz Siska jer pohod počinje u 9 sati pa da uspijemo naći parking prije nego navale domaći. U Gorskom kotaru počinju se nakupljati crni oblaci što nas malo obeshrabruje, no do Grobnika se već pojavilo sunce pa se raspoloženje opet vratilo. Stižemo na Poklon (922m) u 7:45, pijemo jutarnju kavu u domu i čekamo okupljanje! U 9 sati zastupnik domaćina PD Kamenjak iz Rijeke drži pozdravni govor, upoznaje nas s vodićima (njih 10) i stazom kojom ide uspon prema Vojaku. Neće se ići standardnom stazom nego djelom idemo i poučnom  stazom do pred sam vrh. Na Vojak (1396m) stižemo nakon 2 sata hoda ( iako kažu da se dođe za 1:30, valjda se odužilo zbog 3 odmora, poučne staze i broja planinara), prilično puše i pogled prema Istri je fantastičan, no prema moru se na mahove pokazuje pogled jer vjetar nosi maglu. Na vrhu se satajemo s grupom od 150 planinara koja je krenula na uspon s istarske strane! Nakon hrvatske i istarske himne, domaćini nam zažele dobrodošlicu i nakon odmora i klope krećemo natrag, ali istarskom stranom, dok se planinari koji su došli istarskom stranom vraćaju stazom kojom smo mi došli. To je bilo izazovno jer je spust strm i kamenit, a kamen sklizak (10 dana je padala kiša, a i magla je učinila svoje). Nakon 20 min. stižemo na sedlo pod Vojakom s kojeg nakon okupljanja krećemo desno obronkom Plasa u šumu u kojoj je prvih 100m mekana staza, a onda opet kreće kamen i to mokar pa iako nije spust strm ipak s oprezom hodamo jer noge svako malo odlaze  svaka na svoju stranu, pa se spašavamo štapovima. Nakon 1:45 stižemo do ceste i njom još 15 min. do doma na Poklonu ćime završava naš pohod (zatvorili smo krug). PD Kamenjak se zahvaljuje svim sudionicima te nam čita koja su Društva sudjelovala u pohodu i sva Društva će dobiti poštom ZAHVALNICU( čak je došlo i PD  Kreševo iz Makedonije!)!

Nismo se previše zadržavali na Poklonu jer smo htjeli naš izlet završiti šetnjom uz more pa smo se spustili u Lovran, uživali na klupi uz more odmarajući umorne noge, a onda smo krenuli u Opatiju na sladoled i kolače, prošetali šetnicom od Slatine do parka Angiolina, uživali u cvijeću i napunjenih baterija vratili se natrag u Sisak u 21 sat.

Sastavila: Renata Belec

Podijeli ovaj post:

LinkedIn

Slične novosti

image00018
Obavijesti

Triglav (23. – 24. 3. 2018.)

Počinjem frazom, kao što svaki put počinje prvim korakom:

I došao je taj dan! Dan kada je osvanula povoljna prognoza za Triglav, a to nije malo, jer taj dan ganjamo još od sredine 2. mjeseca ove godine, za kada je ovaj izlet prvotno planiran.

CIJELI ČLANAK »
Obavijesti

Goletne rudine (9.2.2019.)

„Ispada kako Velebit poznajem bolje od lokalnih banijskih brda“, napisala je Petra, planinarka našeg društva. Mislila je na područje oko Hrastovice. A što bi tek rekli za područje Zrinske gore!